Motivace manažerů prodejen

FMCG
FMCG

S jakým problémem se klient potýkál?

Klientem je distributor kosmetických vlasových přípravků potřeboval zajistit kvalitní vystavení a správný způsob prezentace konkrétních kosmetických značek v kamenných prodejnách v České republice.

Jak jsme našli řešení?

  • Klient se potýkal s tím, že prodejny, kam dodával svoje zboží, se nedržely jeho pokyny k tomu, jak má být na prodejnách toto zboží vystavováno a prezentováno.
  • Zjistili jsme, že prodejny dostávají včas pokyny od distributora k prezentaci zboží, stejně tak dostávají i s dostatečným časovým předstihem potřebné bannery, letáky, plakáty i stojany potřebné k prezentaci zboží.
  • Klientovi jsme tedy doporučili zaměřit se na motivaci klíčových osob v prodejnách, aby zajistili správnou propagaci zboží.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

  • Navrhli jsme klientovi motivaci manažerů poboček prostřednictvím Sodexo Dárkových poukázek.
  • Kvalitu vystaveného zboží a prezentaci výrobků bude na pravidelné bázi kontrolována a hodnocena zástupcem klienta. Pro zástupce klienta bude tento úkon součástí jeho KPI.
  • Manažer pobočky, která splní všechny předem dohodnuté klientovi požadavky na vystavení a prezentaci zboží, získá od klienta Dárkové poukazy v předem stanovené výši.

Mám zájem o produkt


Další příklady