Navýšení prodeje pneumatik ve velkoobchodech a servisech
Automotive
S jakým problémem se klient potýkal?
Výrobce značkových pneumatik se potýkal s poklesem prodeje pneumatik do velkoobchodů a autoservisů. Cílem bylo najít vhodné nástroje k podpoře prodeje na těchto místech.
Jak jsme našli řešení?
- Podívali jsme se s klientem na vyhodnocení distribuce pneumatik v posledním období.
- Navrhli jsme klientovi motivační soutěž pro odběratele.
Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?
- Navrhli jsme klientovi uspořádat časově omezenou akci. Za každou objednávku pneumatik v období trvání akce sbírají odběratelé body. Po ukončení akce získají účastníci odměny dle celkového počtu nasbíraných bodů. Odměny tvořily jak věcné ceny (např.: elektronika), tak i Sodexo Dárkové poukazy.
- Kromě navýšení odběru pneumatik až o 30 % touto akcí klient podpořil budování vztahů se svými odběrateli. Měla i pozitivní dopad na celkové vnímání značky.