Navýšení prodeje pneumatik ve velkoobchodech a servisech

Automotive
Automotive

S jakým problémem se klient potýkal?

Výrobce značkových pneumatik se potýkal s poklesem prodeje pneumatik do velkoobchodů a autoservisů. Cílem bylo najít vhodné nástroje k podpoře prodeje na těchto místech.

Jak jsme našli řešení?

  • Podívali jsme se s klientem na vyhodnocení distribuce pneumatik v posledním období.
  • Navrhli jsme klientovi motivační soutěž pro odběratele.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

  • Navrhli jsme klientovi uspořádat časově omezenou akci. Za každou objednávku pneumatik v období trvání akce sbírají odběratelé body. Po ukončení akce získají účastníci odměny dle celkového počtu nasbíraných bodů. Odměny tvořily jak věcné ceny (např.: elektronika), tak i Sodexo Dárkové poukazy.
  • Kromě navýšení odběru pneumatik až o 30 % touto akcí klient podpořil budování vztahů se svými odběrateli. Měla i pozitivní dopad na celkové vnímání značky.

Mám zájem o produkt


Další příklady