Retence odběratelů

Agro
Agro

S jakým problémem se klient potýkal?

Distributor osiv působící na evropském trhu včetně České republiky připravoval retenční program pro svoje odběratele. Chtěl implementovat funkční věrnostní program, který by pomohl upevnění vztahu s odběrateli.

Jak jsme našli řešení?

  • S klientem jsme probrali jeho očekávání a parametry věrnostní programu.
  • Navrhli jsme klientovi využití Sodexo Dárkové poukázky.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

  • S klientem jsme implementovali věrnostní program, který odběratele odměňoval za každou objednávku splňující dané parametry. Odběratel obdržel se svou objednávkou Sodexo Dárkový pass v předem stanovené výši.
  • Klientovi se tímto krokem podařilo udržet odběratele, kteří zvažovali ukončení spolupráce. Věrnostní program měl zároveň pozitivní dopad na vztahy mezi distributorem a odběrateli.

Mám zájem o produkt


Další příklady