Retence odběratelů
Agro
S jakým problémem se klient potýkal?
Distributor osiv působící na evropském trhu včetně České republiky připravoval retenční program pro svoje odběratele. Chtěl implementovat funkční věrnostní program, který by pomohl upevnění vztahu s odběrateli.
Jak jsme našli řešení?
- S klientem jsme probrali jeho očekávání a parametry věrnostní programu.
- Navrhli jsme klientovi využití Sodexo Dárkové poukázky.
Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?
- S klientem jsme implementovali věrnostní program, který odběratele odměňoval za každou objednávku splňující dané parametry. Odběratel obdržel se svou objednávkou Sodexo Dárkový pass v předem stanovené výši.
- Klientovi se tímto krokem podařilo udržet odběratele, kteří zvažovali ukončení spolupráce. Věrnostní program měl zároveň pozitivní dopad na vztahy mezi distributorem a odběrateli.