Vzdělávání prodejců
Stavební průmysl
S jakým problémem se klient potýkal?
Výrobce komplexního koupelnového vybavení působící na území ČR cílí na navýšení prodeje svých výrobků na prodejnách.
Jak jsme našli řešení?
- Podívali jsme se s klientem na obchodní výsledky jednotlivých prodejen na území České republiky a zmapovali jsme jeho konkurenci.
- Na základě výstupů s mystery shoppingu, který klient provedl, jsme zjistili nedostatky v odborných znalostí prodejců v kamenných prodejnách.
- Klientovi jsme doporučili zaměřit se nejen na navýšení prodeje, ale i na vzdělávání svých prodejců.
Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?
- Ve spolupráci s klientem jsme připravili vzdělávací a motivační program pro prodejce. Všichni prodejci do něj obdrželi pozvánku.
- Prodejce mohl získat odměnu v podobě Sodexo Dárkových poukazů v předem stanovené výši, a to: jednorázově za přihlášení se ke vzdělávacímu programu; jedenkrát měsíčně za splnění znalostního testu pro daný měsíc; za prodej určených produktů (zde se odměna počítala procentem z hodnoty prodaného výrobku).
- Na základě posledního měření vzrostla pokročilá znalost o produktech u prodejců o třetinu a tržby o 10 %.