Vzdělávání prodejců

Stavební průmysl
Stavební průmysl

S jakým problémem se klient potýkal?

Výrobce komplexního koupelnového vybavení působící na území ČR cílí na navýšení prodeje svých výrobků na prodejnách.

Jak jsme našli řešení?

  • Podívali jsme se s klientem na obchodní výsledky jednotlivých prodejen na území České republiky a zmapovali jsme jeho konkurenci.
  • Na základě výstupů s mystery shoppingu, který klient provedl, jsme zjistili nedostatky v odborných znalostí prodejců v kamenných prodejnách.
  • Klientovi jsme doporučili zaměřit se nejen na navýšení prodeje, ale i na vzdělávání svých prodejců.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

  • Ve spolupráci s klientem jsme připravili vzdělávací a motivační program pro prodejce. Všichni prodejci do něj obdrželi pozvánku.
  • Prodejce mohl získat odměnu v podobě Sodexo Dárkových poukazů v předem stanovené výši, a to: jednorázově za přihlášení se ke vzdělávacímu programu; jedenkrát měsíčně za splnění znalostního testu pro daný měsíc; za prodej určených produktů (zde se odměna počítala procentem z hodnoty prodaného výrobku).
  • Na základě posledního měření vzrostla pokročilá znalost o produktech u prodejců o třetinu a tržby o 10 %.

Mám zájem o produkt


Další příklady