Jak postupovat při zrušení akce nebo zájezdu zakoupeného za benefity?

Pokud vám byl zrušen pobyt, veřejná akce nebo například divadelní představení, které jste uhradili volnočasovými benefity Sodexo, v souvislosti s preventivními opatřeními vlády České republiky proti korona viru, máme pro vás důležité informace.

Vrácení volnočasových bodů na benefitní účet:
  • Kontaktujte prodejce, kde jste zakoupili danou službu.
  • Prodejce vás seznámí s možnostmi řešení.
  • Pokud se nedomluvíte jinak (nabídka akce/zájezdu v pozdějším termínu, voucher provozovny v dané hodnotě apod.), prodejce vaši platbu u Sodexo vystornuje. V takovém případě si může účtovat storno poplatky.
  • Do přibližně 14 dnů vám vrátíme vaše body zpět na volnočasový účet.
Žádosti postupně zpracováváme a s přibývajícími opatřeními se může jejich počet nadále zvyšovat. Buďte prosím trpěliví, o své body určitě nepřijdete, ale může to trvat déle než obvykle.

Jak je to s legislativním limitem na dovolenou:
Dle platné legislativy můžete uplatnit volnočasové benefity na dovolenou až do výše 20 000 Kč ročně u jednoho zaměstnavatele. Pokud jste za benefity nakupovali dovolenou nebo ubytování, postupujte dle návodu výše. Tyto prostředky se vám vrátí zpět na volnočasový účet a zároveň se vám o tuto částku aktualizuje roční legislativní limit. Dovolenou za benefity Sodexo si tak budete moci v klidu užít později v tomto roce. Věříme, že se situace brzy uklidní a vy si budete moci užívat své benefity naplno!
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×