Cloudový nástroj umožňující spravovat náklady jednotlivce i velké společnosti jednoduše a odkudkoliv v reálném čase.
87%
úspora času při zpracování
81%
úspora prostředků
6
minut průběrná doba vyplnění jednoho vyúčtování
Používání je opravdu jednoduché. Potvrzení o platbě je možné nahrát odkudkoli. Otevřete fotoaparát, vyfotíte účtenku a pak už necháte Rydoo, aby sám vyhledal všechny potřebné údaje o prodejci, částce, měně a datu. Mobilní aplikace Rydoo využívá technologii OCR neboli optické rozpoznávání znaků (z anglického Optical Character Recognition). Tato metoda umožňuje pomocí scanneru digitalizaci tištěných textů, s nimiž pak můžete pracovat jako s normálním počítačovým textem. Naučí se rozpoznávat i speciální znaky. Účtenku stačí sejmout a zařadit ji ke zvolenému projektu nebo kategorii. V systému je ale možné evidovat i náklady na jízdy, stačí zadat cílový bod a aplikace pomocí mapy Google automaticky vypočítá vzdálenost a uplatní sazbu. Schvalovat, nebo odmítnout výdaj je možné prostřednictvím mobilu kdykoliv a kdekoliv – během pauzy, při jednání nebo na cestách. Stačí udělat jeden pohyb prstem. Přímo do aplikace můžete uvést i důvod svého rozhodnutí. Systém také rozpozná duplicitní položky a sám nabídne možnost nadbytečné doklady smazat.
Aplikace je vhodná pro podnikatele, malé a střední firmy i velké podniky. Ke stažení je zdarma pro platformy iOS a Android. Placenou licenci je možné si pořídit pro 1 uživatele, do 50 uživatelů nebo neomezeně. Žádné další náklady za vkládání položek ani za výpisy už nehradíte.
Veškerá data jsou bezpečně uložena na území Evropské unie, a to v souladu s předpisy Evropské směrnice o ochraně osobních údajů, jejichž cílem je ochrana soukromí a ochrana všech osobních údajů (směrnice 95/45). Data se uchovávají déle než 10 let a zálohují se hned v několika datových centrech.