Sodexo Flexi Pass CARD je moderní platební karta, která podpoří váš byznys. Slouží zaměstnancům, kterým zaměstnavatelé poskytují příspěvky na volnočasové aktivity. Přijímáním plateb pomocí Flexi Pass CARD získáte nové zákazníky a díky tomu zvýšíte svůj obrat.
Flexi Pass CARD je karta k čerpání zaměstnaneckých benefitů pro aktivní odpočinek a volný čas.
250 000+
uživatelů benefitů pro volný čas
9 000+
akceptačních míst
40%
podíl elektronických řešení
2 mld. Kč
potenciál
Umožněte svým zákazníkům využívat u vás elektronické zaměstnanecké benefity. Jejich akceptace může být vaší konkurenční výhodou.
Transakce se automaticky zpracovávají i proplácejí. Ušetříte tak svůj čas a náklady.
V Partnerském portálu si vše spravujete sami včetně online transakcí. Můžete tu také akceptovat Sodexo Flexi Pass CARD online v případě, že terminál nevlastníte, nebo když vám právě nefunguje
Multi Pass CARD je moderní platební nosič, který můžou vaši zákazníci využívat na benefity pro volný čas i elektronické stravenky.
Oba produkty můžou na této kartě fungovat jak společně, tak samostatně.
V tomto případě můžete přijímat platby přes Partnerský portál prostřednictvím čísla karty, čísla účtu nebo eVoucheru. V případě zájmu se obraťte na naši Infolinku nebo na Partnerský portál.
Prohlédněte si leták k akceptaci plateb přes Partnerský portál, který najdete ke stažení v záložce Jak přijímat.
Pro akceptaci Flexi Pass CARD potřebujete mít aktivní smlouvu o akceptaci Flexi Pass CARD. Platby Flexi Pass CARD můžete přijímat prostřednictvím platebního terminálu nebo pokud platebním terminálem nedisponujete, platby je možné přijímat na Partnerském portále zadáním čísla karty zákazníka, čísla Sodexo účtu zákazníka nebo čísla eVoucheru. Na tomto portále můžete rozšířit i vaše stávající smlouvy o produkt Flexi Pass CARD.
Klikněte zde, systém vás dále přehledně navede. Pokud si přesto nebudete vědět rady, zavolejte nám na zákaznickou linku na číslo 233 113 435 a vše společně vyřešíme.
Stačí, když na platebním terminálu provedete běžnou denní uzávěrku platebních operací, nebo budete opakovat odmítnutou transakci. A tímto si terminál stáhne aktualizaci softwaru. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte telefonní číslo uvedené na terminálu nebo napište e-mail na info.cz@sodexo.com. O případné výměně terminálu je nutné vždy informovat Sodexo.
V případě technických problémů, jako například aktivace nebo deaktivace platebního terminálu, jeho nefunkčnost, požadavku na výměnu platebního terminálu…apod. se prosím obraťte na telefonní linku zobrazenou na vašem platebním terminálu.
Platby Flexi Pass CARD se zúčtovávají vždy k poslednímu kalendářnímu dni v daném měsíci. Vystavíme a zašleme vám standardní fakturu (poštou, nebo elektronicky) s přílohou jednotlivých operací na vašem terminálu či terminálech.
Do 5 pracovních dní zašleme na váš bankovní účet příslušnou částku poníženou o poplatek za naše služby.
Obraťte se prosím na naši zákaznickou infolinku pro partnery 233 113 435.
Multi Pass CARD je moderní platební nosič, který můžou vaši zákazníci využívat na benefity pro volný čas i elektronické stravenky.
Oba produkty můžou na této kartě fungovat jak společně, tak samostatně.
V tomto případě můžete přijímat platby přes Partnerský portál prostřednictvím čísla karty, čísla účtu nebo eVoucheru. V případě zájmu se obraťte na naši Infolinku nebo na Partnerský portál.
Prohlédněte si leták k akceptaci plateb přes Partnerský portál, který najdete ke stažení v záložce Jak přijímat.
Pro akceptaci Flexi Pass CARD potřebujete mít aktivní smlouvu o akceptaci Flexi Pass CARD. Platby Flexi Pass CARD můžete přijímat prostřednictvím platebního terminálu nebo pokud platebním terminálem nedisponujete, platby je možné přijímat na Partnerském portále zadáním čísla karty zákazníka, čísla Sodexo účtu zákazníka nebo čísla eVoucheru. Na tomto portále můžete rozšířit i vaše stávající smlouvy o produkt Flexi Pass CARD.
Klikněte zde, systém vás dále přehledně navede. Pokud si přesto nebudete vědět rady, zavolejte nám na zákaznickou linku na číslo 233 113 435 a vše společně vyřešíme.
V případě technických problémů, jako například aktivace nebo deaktivace platebního terminálu, jeho nefunkčnost, požadavku na výměnu platebního terminálu…apod. se prosím obraťte na telefonní linku zobrazenou na vašem platebním terminálu.
Stačí, když na platebním terminálu provedete běžnou denní uzávěrku platebních operací, nebo budete opakovat odmítnutou transakci. A tímto si terminál stáhne aktualizaci softwaru. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte telefonní číslo uvedené na terminálu nebo napište e-mail na info.cz@sodexo.com. O případné výměně terminálu je nutné vždy informovat Sodexo.
Flexi Pass CARD funguje jako klasická platební karta – platby probíhají prostřednictvím platebního terminálu.
Při bezkontaktní platbě kartu přiložte na čtecí pole terminálu. V opačném případě vložte kartu do terminálu a postupujte jako u běžné platební karty.
Terminál platbu ověří a následně transakci potvrdí, nebo zamítne.
Flexi Pass CARD podporuje operace jako prodej, uzávěra, a mezisoučet.
Multi Pass CARD je moderní platební nosič, který můžou vaši zákazníci využívat na benefity pro volný čas i elektronické stravenky.
Oba produkty můžou na této kartě fungovat jak společně, tak samostatně.
V tomto případě můžete přijímat platby přes Partnerský portál prostřednictvím čísla karty, čísla účtu nebo eVoucheru. V případě zájmu se obraťte na naši Infolinku nebo na Partnerský portál.
Prohlédněte si leták k akceptaci plateb přes Partnerský portál, který najdete ke stažení v záložce Jak přijímat.
Pro akceptaci Flexi Pass CARD potřebujete mít aktivní smlouvu o akceptaci Flexi Pass CARD. Platby Flexi Pass CARD můžete přijímat prostřednictvím platebního terminálu nebo pokud platebním terminálem nedisponujete, platby je možné přijímat na Partnerském portále zadáním čísla karty zákazníka, čísla Sodexo účtu zákazníka nebo čísla eVoucheru. Na tomto portále můžete rozšířit i vaše stávající smlouvy o produkt Flexi Pass CARD.
Klikněte zde, systém vás dále přehledně navede. Pokud si přesto nebudete vědět rady, zavolejte nám na zákaznickou linku na číslo 233 113 435 a vše společně vyřešíme.
V případě technických problémů, jako například aktivace nebo deaktivace platebního terminálu, jeho nefunkčnost, požadavku na výměnu platebního terminálu…apod. se prosím obraťte na telefonní linku zobrazenou na vašem platebním terminálu.
Stačí, když na platebním terminálu provedete běžnou denní uzávěrku platebních operací, nebo budete opakovat odmítnutou transakci. A tímto si terminál stáhne aktualizaci softwaru. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte telefonní číslo uvedené na terminálu nebo napište e-mail na info.cz@sodexo.com. O případné výměně terminálu je nutné vždy informovat Sodexo.