Pluxee Connect

Ještě bezpečnější přihlašování do účtu Pluxee

Pluxee Connect je náš nový systém správy dat uživatelů, klientů a partnerů. 

Pluxee Connect

Proč používat Pluxee Connect?

Tento nový způsob přihlašování zefektivní proces ověřování a zajistí vám bezpečný přístup k našim aplikacím. 

Zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech. Pluxee Connect je novým standardem pro bezpečné přihlašování k našim službám.

Pluxee mobilní platba

Jaké výhody přináší?

Rozšiřuje stávající možnosti platby stravenkovými kartami Pluxee o Apple Pay a přináší nové platební řešení pro telefony s operačním systémem Android.

Zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech.

Pluxee Connect

Využití Apple Pay díky Pluxee Connect

V první fázi se re-registrují uživatelé telefonů s operačním systémem iOS. Těm Pluxee Connect umožňuje využívat službu Apple Pay pro platbu kartou Gastro na iPhonu a Apple Watch.

Chcete využívat Apple Pay pro platbu stravenkovou kartou?
Vytvořte si Pluxee Connect účet.

Aplikace Pluxee Connect

Řešení pro telefony se systémem Android

V dalších fázích se re-registrují uživatelé telefonů se systémem Android. Pluxee Connect jim nabídne nové platební řešení, které je plně integrováno do mobilní aplikace Osobní účet a které nahradí stávající aplikaci Mobilní platba.

Nejčastější dotazy

Co je Pluxee Connect?

Je to nový systém pro správu dat uživatelů, klientů a partnerů, který zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech. Pluxee Connect představuje nový standard pro bezpečné přihlašování k našim službám a byl navržen tak, aby zefektivnil proces ověřování a zajistil vám bezpečný přístup k našim aplikacím.

Jaké výhody Pluxee Connect přináší?

Rozšiřuje stávající možnosti platby stravenkovými kartami Gastro a Gastro Pass CARD o Apple Pay a přináší nové platební řešení pro telefony s operačním systémem Android. Zároveň zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech.

Jakou změnu Pluxee Connect přináší?

Pro přihlašování pomocí Pluxee Connect je nezbytné provést převod současného Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobní účet) do Pluxee Connect. Aktuálně je použití přihlašování pomocí Sodexo Connect vyžadováno pro přihlášení do mobilní aplikace Pluxee Účet na telefonech s operačním systémem Android. Uživatelé zařízení s iOS musí přejít na Pluxee Connect, pokud chtějí využívat Apple Pay k placení kartou Gastro, nebo mohou nadále používat přihlašování pomocí stávajícího Pluxee Účtu.

Jak vytvořit účet Pluxee Connect?

Pokud jste nedávno obdrželi novou benefitní kartu Pluxee od svého zaměstnavatele, můžete si založit účet Pluxee Connect, který vám umožní efektivně spravovat vaši benefitní kartu a benefitní účet.

Následujte tyto kroky:

  1. Navštivte webovou stránku ucet.pluxee.cz.
  2. Klikněte na záložku Pluxee Connect.
  3. Klikněte na tlačítko "Registrace" a postupujte podle pokynů na obrazovce.

Pro podrobný návod k registraci účtu Pluxee Connect s doručením benefitní karty Pluxee na adresu zaměstnavatele přejděte zde

Pokud chcete získat instrukce k registraci účtu s doručením benefitní karty na adresu zaměstnance, přejděte zde.

Musím si povinně vytvořit účet Pluxee Connect?

Pro aktivaci a používání karet Pluxee (s doručením na adresu zaměstnavatele) na platebních terminálech není vyžadován účet Pluxee Connect.

Pro přihlášení do mobilní aplikace Pluxee Účet pro telefony s Androidem je však Pluxee Connect nezbytný. Bez vytvořeného účtu Pluxee Connect se do aplikace bohužel nepřihlásíte.

Mobilní aplikace Pluxee Účet pro telefony se systémem iOS umožňuje prozatím přihlášení dvěma způsoby. Můžete se přihlásit buď přes účet Pluxee Connect nebo pomocí přihlašovacích údajů do Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu).

Pokud plánujete využívat Apple Pay na svém iPhonu nebo Apple Watch pro platby kartou Gastro, doporučujeme vytvořit si účet Pluxee Connect. Bez registrace do Pluxee Connectu není možné využívat Apple Pay.

Uživatelům, kteří dosud používají přihlašování pomocí přihlašovacích údajů Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu), doporučujeme převést svůj stávající účet do Pluxee Connect.

Lze použít pro Pluxee Connect stejnou emailovou adresu jako v Pluxee Účtu?

Ano, pro registraci účtu Pluxee Connect můžete použít stejnou emailovou adresu jako pro přihlášení do vašeho Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu).

Proč je důležité ověřit emailovou adresu a telefonní číslo?

Ověřením vaší emailové adresy a telefonního čísla se Pluxee ujistí, že osoba, která zakládá účet, jste opravdu vy, čímž předchází možnému zneužití vaší identity.

V případě ztráty přístupu k účtu, například zapomenutí hesla, slouží ověřená emailová adresa a telefonní číslo jako záchranná možnost pro obnovení účtu. Tím je zajištěno, že opravdu vy žádáte o obnovu přístupu.

Jaké přihlašovací údaje mám použít pro přihlášení do Pluxee účtu?

Pokud již máte vytvořený účet Pluxee Connect propojený se svým účtem Pluxee, přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů pro Pluxee Connect. Na stránce ucet.pluxee.cz přejděte na záložku Pluxee Connect a klikněte na tlačítko „Přihlásit“.

Při přihlašování na novém zařízení zadejte uživatelské jméno (vaše emailová adresa) a kód pro ověření, který obdržíte na svou registrovanou emailovou adresu. Pro následná přihlášení na stejném zařízení použijte uživatelské jméno a heslo.

Pokud dosud nemáte vytvořený účet Pluxee Connect, můžete se přihlásit do svého Pluxee Účtu pomocí svých stávajících přihlašovacích údajů (dříve přihlašovací údaje do Sodexo Osobního účtu). Na stránce ucet.pluxee.cz přejděte na záložku Pluxee Účet a stačí zadat přihlašovací údaje pro váš původní Sodexo účet.

Chci používat Apple Pay pro stravenkovou kartu Pluxee. Musím mít Pluxee Connect?

Ano, pro využití Apple Pay s vaší stravenkovou kartou Pluxee je nezbytné mít aktivovaný účet Pluxee Connect. Karta Gasto nelze přidat do Apple Peněženky, pokud není váš stávající Pluxee Účet propojen s účtem Pluxee Connect. 

Lze přidat stravenkovou kartu do Apple Pay bez vytvoření Pluxee Connect účtu?

Pro přidání stravenkové karty do Apple Pay je nezbytné mít vytvořený účet Pluxee Connect a aktivní kartu Gastro. Pokud účet Pluxee Connect není vytvořený, žádost o přidání karty bude zamítnuta.

Jak si změním heslo k účtu Pluxee Connect?

Při přihlášení vyberte možnost „Zapomněl jsem heslo“. Na váš e-mail vám bude zaslán ověřovací kód, pomocí kterého si můžete nastavit nové heslo. Z bezpečnostních důvodů nové heslo nesmí být totožné s posledními třemi hesly.

Mohu si změnit email pro přihlášení do Pluxee Connect?

Pokud chcete změnit svůj emailový účet pro přihlášení do Pluxee Connect, postupujte následovně:

  1. Přihlaste se do svého Pluxee Účtu pomocí přihlašovacích údajů pro Pluxee Connect.
  2. Klikněte na svůj profil v pravém horním rohu a vyberte možnost „Nastavení účtu Pluxee“.
  3. Poté přejděte na záložku „Nastavení Pluxee Connect“ a klikněte na „Zabezpečení“.
  4. Zde přidejte druhou emailovou adresu a potvrďte její přidání zadáním ověřovacího kódu.
  5. Nakonec můžete nově přidanou adresu nastavit jako primární a původní emailovou adresu odebrat.

Nenašli jste co potřebujete vědět?

Zákaznická podpora

Máte dotaz nebo připomínku? Obraťte se na naši zákaznickou infolinku:
233 113 435 (Po–Pá 8.00–17.00).