Cluster image

Jak reklamovat fakturu

Jakým způsobem reklamovat fakturu?

Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktury zašlete e-mailem info.partner@sodexo.com. Prosíme, abyste uváděli číslo faktury, které se reklamace týká, číslo smlouvy nebo IČ a předmět reklamace.

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný terminál. Pro akceptaci je nutné využít speciální čtečku, k...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace FlexiPass Card je možné stornovat transakci přímo v 

Jak funguje zasílání výčetky anebo faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card není nutné využívat speciální terminál společnosti Sod...