Existuje mnoho důvodů, proč změnit PIN, který chrání vaši benefitní kartu. Při opakovaných platbách do 500 Kč se může snadno stát, že PIN zapomenete. Nebo jej ve spěchu opakovaně zadáte špatně a potřebujete jej znovu nastavit. Ať už jsou vaše důvody jakékoli, je dobré vědět, jak PIN resetovat a nastavit si nový.
PIN si můžete snadno resetovat ve svém osobním účtu Sodexo na adrese www.sodexo-ucet.cz nebo v mobilní aplikaci Osobní účet.
Přihlaste se ke svému účtu na adrese www.sodexo-ucet.cz. Nejprve zvolte typ účtu, ke kterému se karta váže – Stravování pro Gastro Pass CARD nebo Volný čas pro Flexi Pass CARD.
V části karty stisknete tlačítko Reset PIN. Potvrďte svou volbu a při příští platbě kontaktním způsobem nastavte na platebním terminálu nový PIN.
Nebo se můžete podívat na video zde.
Resetování PIN kódu v aplikaci Sodexo Osobní účet probíhá stejně. Nejprve zvolte typ účtu a následně v záložkách vyberte možnost Karty a klikněte na Reset PIN.
Potvrzením volby dojde k resetování PIN. Při příští platbě si na platebním terminálu nastavíte nový. Nezapomeňte, že transakce musí být provedena kontaktně.