Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresuinfo.klient@sodexo.com. Do předmětu uveďte Storno objednávky, v textu nezapomeňte napsat číslo smlouvy nebo IČ a číslo objednávky, kterou chcete stornovat.
Jak účtovat benefity?
Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...
Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...
Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...
Jak objednat novou nebo náhradní kartu
Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...
Jak potvrdit převzetí karet
Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu
Jaké jsou způsoby platby a doručení
Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek. Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...
Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku
Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál
COVID-19 UPDATE:
POZOR: Vzhledem k nařízení vlády fungují naše Zákaznická centra Sodexo pouze v okénkovém, bezhotovostním provozu. Prosíme, kontaktujte své Zákaznické centrum předem a domluvte si termín návštěvy. Rádi bychom vás také informovali o platnosti Flexi Pass a Flexi Pass CARD, která bude letos prodloužena. Pokud se chcete dozvědět více o provozních změnách souvisejících s epidemií COVID-19, klikněte na tlačítko níže.