Cluster image

Jak stornovat objednávku

Kde mohu stornovat objednávku?

Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo.com. Do předmětu uveďte Storno objednávky, v textu nezapomeňte napsat číslo smlouvy nebo IČ a číslo objednávky, kterou chcete stornovat.

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Jak objednat novou nebo náhradní kartu

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Jak potvrdit převzetí karet

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Jaké jsou způsoby platby a doručení

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál