Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo.com. Do předmětu uveďte Storno objednávky, v textu nezapomeňte napsat číslo smlouvy nebo IČ a číslo objednávky, kterou chcete stornovat.
Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál
Více infoZpůsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek. Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...
Více infoJak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu
Více infoJak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...
Více infoZměnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...
Více infoManažerský modul od Sodexo je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpověd...
Více infoPak si přečtěte naši příručku, kde najdete spoustu praktických rad a inspirace.
Chcete, aby vaše firma efektivně rostla?