Cluster image

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci?

V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na www.sodexo-ucet.cz a to do 2 hodin od provedení transakce. Do 30 dnů je možné transakci následně reklamovat. Tento typ reklamace se týká veškerých plateb provedených z digitálního volnočasového účtu (online platba číslem karty, číslem účtu, eVoucher, Cafeteria a Flexi Pass CARD). Po tomto termínu můžeme transakci reklamovat z naší strany.

Reklamaci transakce u Gastro Pass CARD je možné nahlásit e-mailem na info.partner@sodexo.com, s uvedením čísla smlouvy či IČ, datem, časem a částkou. Vždy je dobré uvést, zda chcete reklamovat celkovou částku či jen její část.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný platební terminál. Pro akceptaci vstupu na kartu AcitvePass...

Jak funguje zasílání výčetky a faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kter...