Cluster image

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci?

V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na www.sodexo-ucet.cz a to do 2 hodin od provedení transakce. Do 30 dnů je možné transakci následně reklamovat. Tento typ reklamace se týká veškerých plateb provedených z digitálního volnočasového účtu (online platba číslem karty, číslem účtu, eVoucher, Cafeteria a Flexi Pass CARD). Po tomto termínu můžeme transakci reklamovat z naší strany.

Reklamaci transakce u Gastro Pass CARD je možné nahlásit e-mailem na info.partner@sodexo.com, s uvedením čísla smlouvy či IČ, datem, časem a částkou. Vždy je dobré uvést, zda chcete reklamovat celkovou částku či jen její část.

Co je to Sodexo e-platba?

Sodexo e-platba je mobilní aplikace, která umožňuje akceptaci stravenkových karet Gastro Pass CARD včetně plateb z aplikace Mobilní platba Sodexo. Aplikace je vy...

Více info

Jak objednat nebo změnit terminál?

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kter...

Více info

Jak dosáhnout 0% provize z proplácení stravenek?

Pro partnery, kteří přijímají stravovací benefity od Sodexo, přinášíme alternativní možnosti proplácení s výrazně nižší provizí. Stačí své finanční prostředky z ...

Více info

Jak funguje zasílání výčetky a faktury?

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Více info

Co je to Qerko?

Qerko je mobilní aplikace, která umožňuje bezkontaktní a rychlé platby prostřednictvím QR kódu přímo od stolu nebo výdejového okénka bez čekání na obsluhu restau...

Více info

Pak si přečtěte naši příručku, kde najdete spoustu praktických rad a inspirace.

Chcete, aby vaše firma efektivně rostla?