Manuál je určen všem účetním, kteří mají na starost účtování produktů Sodexo v papírové i elektronické podobě. Nezáleží na tom, zda váš zaměstnavatel benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům.
Manuál pro partnerské provozovny slouží jako návrh, jak můžete účtovat evidenci našich dokladů do svých účetních systémů. Návod slouží pro partnery, kteří přijímají platby naší kartou, poukázkami nebo uplatňující poukázky u našich partnerů.
Klientský manuál je návrhem jak stravné, které předáte zaměstnancům, rozdělit na náklady daňově uznatelné a neuznatelné dle naší legislativy. Nezáleží na tom, zda potřebujete účtovat nákup kreditů na karty nebo papírové poukázky.
Oba manuály jsou rozděleny na plátce a neplátce DPH.
Pro získání manuálu pro účetní je nutné postupovat dle tohoto rychlého návodu:
Poskytuje Váš zaměstnavatel benefity svým zaměstnancům? Obraťte se na e-mailovou adresu info.klient@sodexo.com
Pracujete pro firmu, u které lze platit benefity Sodexo? Zašlete dokument na e-mail info.partner@sodexo.com