Cluster image

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. 

Pro koho je Manuál určen?

Manuál je určen všem účetním, kteří mají na starost účtování produktů Sodexo v papírové i elektronické podobě. Nezáleží na tom, zda váš zaměstnavatel benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům.

 

Kdy můžete Manuál využít a co v něm najdete?

Manuál pro partnerské provozovny slouží jako návrh, jak můžete účtovat evidenci našich dokladů do svých účetních systémů. Návod slouží pro partnery, kteří přijímají platby naší kartou, poukázkami nebo uplatňující poukázky u našich partnerů.

Klientský manuál je návrhem jak stravné, které předáte zaměstnancům, rozdělit na náklady daňově uznatelné a neuznatelné dle naší legislativy. Nezáleží na tom, zda potřebujete účtovat nákup kreditů na karty nebo papírové poukázky.

Oba manuály jsou rozděleny na plátce a neplátce DPH.

 

Kde Manuál můžete získat?

Pro získání manuálu pro účetní je nutné postupovat dle tohoto rychlého návodu:

  1. Vyplňte krátký formulář – Žádost o Manuál pro účetní, který najdete ZDE.
  2. Vyplněný dokument zašlete na příslušnou e-mailovou adresu, kterou naleznete níže.
  3. Do předmětu zprávy vyplníte text Žádost o Manuál pro účetní.
  4. Do 2 pracovních dnů Vám zástupce naší společnosti zašle Manuál pro účetní.

 

Na koho se s žádostí obrátit?

Poskytuje Váš zaměstnavatel benefity svým zaměstnancům? Obraťte se na e-mailovou adresu info.klient@sodexo.com

Pracujete pro firmu, u které lze platit benefity Sodexo? Zašlete dokument na e-mail info.partner@sodexo.com

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný platební terminál. Pro akceptaci vstupu na kartu AcitvePass...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na 

Jak reklamovat fakturu

Jakým způsobem reklamovat fakturu? Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktury zašlete e-mailem...

Jak funguje zasílání výčetky anebo faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kter...