Cluster image

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku?

Kde mohu spravovat své objednávky?

Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál mojesodexo.cz. Zde se přihlásíte ke svému účtu a získáte tak přehled o všech svých objednávkách. Když vám zásilku doručíme, stačí zde potvrdit její převzetí a objednávku připravit k použití.

Objednávku benefitů od Sodexo vytvoříte jednoduše ve vašem účtu na stránkách mojeSodexo.cz. Pro vytvoření objednávky stačí nahrát dokument ve formátu *.csv. Šablonu s objednávkou i nápovědu, jak soubor vyplnit najdete na stánkách mojeSodexo.cz.

V souboru je nutné pro každého zaměstnance použít unikátní číslo zaměstnance. Čísla zaměstnanců si bezpečně uchovejte, abyste je mohli využívat i při dalších objednávkách. Objednávkový systém si údaje z první objednávky uloží a další objednávání kreditu (popřípadě náhradních karet) pak snadno napáruje k příslušným kartám. Aby kredit doputoval ke správným zaměstnancům, je nutné dodržovat konstantní kombinaci čísel zaměstnance s jeho jménem a příjmením. Díky těmto údajům si můžete bezpečně ověřit, že dobíjíte kredit nebo objednáváte náhradní kartu právě tomu zaměstnanci, kterému jste chtěli.

 

 

Jak funguje Manažerský modul Sodexo?

Manažerský modul od Sodexo je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpověd...

Více info

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Více info

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Více info

Jak objednat novou nebo náhradní kartu?

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Více info

Jak potvrdit převzetí karet?

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Více info

Jaké jsou způsoby platby a doručení?

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Více info

Jak stornovat objednávku?

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Více info