Cluster image

Je systém proplácení stále stejný?

Ano, systém proplácení a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.

Jak dlouho můžeme ještě akceptovat starou značku Sodexo?

Všichni uživatelé ve vaší zemi si zachovají své karty se značkou Sodexo. Prosíme, abyste je nadále přijímali, a to až do konce platnosti těchto karet.

Změní se platnost karet, poukázek?

Ne, platnost se nezmění.

Dostaneme nové nálepky na dveře? A kdy?

Ano, s informacemi o tom vás bude kontaktovat náš partnerský tým v dostatečném předstihu.

Bude to mít dopad na náklady obchodníků (provize/úhra...

Ne, obchodní podmínky se pro vás nemění.

Může uživatel používat obě karty Sodexo a Pluxee?

Ano, samozřejmě.

Mění se moje smlouva?

Ne, vaše smlouva se nemění.

Je provize stále stejná?

Ano, vaše provize a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.

Musí se měnit platební terminál POS nebo přenastavova...

Ne, POS se měnit nemusí a platební systém resetovat nemusíte.

Mám stejné kontaktní osoby a kontakty?

Ano, všechny kontakty zůstávají stejné.