Cluster image

Mám stejné kontaktní osoby a kontakty?

Ano, všechny kontakty zůstávají stejné.

Jak dlouho můžeme ještě akceptovat starou značku Sodexo?

Všichni uživatelé ve vaší zemi si zachovají své karty se značkou Sodexo. Prosíme, abyste je nadále přijímali, a to až do konce platnosti těchto karet.

Změní se platnost karet, poukázek?

Ne, platnost se nezmění.

Dostaneme nové nálepky na dveře? A kdy?

Ano, s informacemi o tom vás bude kontaktovat náš partnerský tým v dostatečném předstihu.

Bude to mít dopad na náklady obchodníků (provize/úhra...

Ne, obchodní podmínky se pro vás nemění.

Může uživatel používat obě karty Sodexo a Pluxee?

Ano, samozřejmě.

Mění se moje smlouva?

Ne, vaše smlouva se nemění.

Je provize stále stejná?

Ano, vaše provize a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.

Musí se měnit platební terminál POS nebo přenastavova...

Ne, POS se měnit nemusí a platební systém resetovat nemusíte.

Je systém proplácení stále stejný?

Ano, systém proplácení a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.