Cluster image

Jak objednat novou nebo náhradní kartu

Jak objednat novou kartu?

Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo doplnit do excelovské tabulky, přes kterou kredit objednáváte pravidelně.

 

Jak objednat náhradní kartu?

Náhradní karta se objednává přímo v karetním účtu daného zaměstnance. Pokud si o novou kartu zaměstnanec zažádá přes Sodexo účet, bude v jeho karetním účtu žádost, kterou stačí schválit. Nová karta pak bude čekat v Košíku na dokončení objednávky.

Pokud o novou kartu zažádáno nemá, stačí kliknout na Objednat novou kartu a opět dokončit samostatnou objednávku nebo kartu objednat současně s dobitím kreditu.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Jak potvrdit převzetí karet

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Jaké jsou způsoby platby a doručení

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Jak stornovat objednávku

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál