Cluster image

Jak se registrovat nebo přihlásit k účtu?

Sodexo Osobní účet je účet, který je automaticky zřízen při objednání karty. Je uzpůsoben tak, aby poskytl kompletní přehled.Abyste mohli kartu aktivovat a využívat, není nutné se registrovat do Osobního účtu, ale registrací získáte mnoho výhod. V Osobním účtu najdete nejen přehled Vašich karet, transakcí, informací o exspiraci prostředů, možnost svou kartu blokovat nebo si zažádat o novou, lze také resetovat PIN či stáhnout aplikaci do vašeho smartphonu.

 

Jak se registrovat do Sodexo Osobního účtu?

První přihlášení (registrace) do Sodexo Osobního účtu musí proběhnout přes webové stránky www.sodexo-ucet.cz na Vašem počítači. Abyste se mohli registrovat, potřebujete znát svůj bezpečnostní kód. Pokud jste kartu obdrželi přímo v práci, naleznete kód i další informace k registraci v dopise, který k ní byl přiložen. V případě, že byla karta zaslána přímo na Vaši domácí adresu, bezpečnostní kód pro registraci naleznete ve svém firemním e-mailu.

 

Registrovat jako uživatel

Pokud jste kartu dostali od svého zaměstnavatele a chcete se registrovat do Osobního účtu, potřebujete znát číslo karty a  bezpečnostní kód. Na stránce www.sodexo-ucet.cz kliknete na “Jste tu poprvé?” a pak “Jsem uživatel“. Následně budete vyzván k zadání čísla karty. Máte-li Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD, zadáváte číslo, které vidíte na kartě. V případě, že máte Multi Pass CARD, je jedno, které z uvedených čísel zadáte. Po rychlém ověření čísla budete vyzváni k zadání bezpečnostního kódu a své e-mailové adresy. Na e-mail Vám bude odeslána zpráva s odkazem pro nastavení hesla k Vašemu účtu. Do Osobního účtu se přihlásíte uživatelským jménem (e-mailem zadaným při registraci) a heslem, které jste si nastavili.

Číslo karty Jak se registrovat

V případě, že jsme Vám kartu doručili na domácí adresu, potřebujete k registraci do Osobního účtu znát pouze číslo karty. Poté Vám na Váš e-mal bude odeslán e-mail pro nastavení přístupového hesla. Vaši e-maliovou adresu musí zaměstnavatel uvést při objednávce. Zpráva, kterou dostanete obsahuje také uživatelské jméno pro přihlášení.

 

Jak postupovat při dalších přihlášeních?

Při dalších přihlášeních již bezpečnostní kód nebudete potřebovat. Do kolonky uživatelské jméno vyplníte svou e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci. Pokud jste uživatelské jméno zapomněli, zjistit jej můžete při přihlašování do Osobního účtu v sekci Zapomenuté heslo – Zapomenuté uživatelské jméno.

Přihlášení do Sodexo účtuBezpečnostní kód není důležitý jen v době, kdy se potřebujete registrovat do Sodexo Osobního účtu, ale také pro případné změny prováděné přes infolinku. Pokud bezpečnostní kód ztratíte nebo zapomenete, můžete ho najít ve webové verzi přímo v Osobním účtu v sekci Nastavení uživatele – Nastavení zabezpečení. Pokud chcete najít bezpečnostní kód v mobilní aplikaci, klikněte na Více. Bezpečnostní kód naleznete hned pod svým jménem v horní části obrazovky. V případě, že používáte Cafeterii navštivte sekci Nastavení účtu. V případě, že jste se zatím neregistrovali do Osobního účtu a nejste uživatelem Cafeterie, je třeba se obrátit na HR oddělení vašeho zaměstnavatele.

 

Jak objednat nebo aktivovat novou kartu?

Jak objednat novou kartu? Pokud potřebujete objednat novou kartu, můžete o ni zažádat buď přes HR oddělení svého zaměstnavatele nebo přímo přes Sodexo ...

Kde uplatnit benefity Sodexo

Katalog provozoven, ve kterých můžete uplatnit benefity Přehled partnerů, u kterých lze uplatit Sodexo benefity naleznete na portálu

Jak blokovat kartu?

Kde mohu blokovat kartu? Nemůžete najít svou Sodexo kartu a nechcete, aby někdo čerpal vaše prostředky? Zablokovat kartu můžete sami online v 

Jak si změnit PIN kód karty?

Zapomněli jste PIN kód? Existuje mnoho důvodů, proč změnit PIN, který chrání vaši benefitní kartu. Při opakovaných platbách do 500 Kč se může snadno st...

Vše o doručování papírových poukázek

Kdo si může objednat papírové poukázky? Pokud jste uživatelem

Co je to Qerko?

Qerko je mobilní aplikace, díky které můžete svo...