Sodexo Osobní účet je účet, který je automaticky zřízen při objednání karty. Je uzpůsoben tak, aby poskytl kompletní přehled.Abyste mohli kartu aktivovat a využívat, není nutné se registrovat do Osobního účtu, ale registrací získáte mnoho výhod. V Osobním účtu najdete nejen přehled Vašich karet, transakcí, informací o exspiraci prostředů, možnost svou kartu blokovat nebo si zažádat o novou, lze také resetovat PIN či stáhnout aplikaci do vašeho smartphonu.
První přihlášení (registrace) do Sodexo Osobního účtu musí proběhnout přes webové stránky www.sodexo-ucet.cz na Vašem počítači. Abyste se mohli registrovat, potřebujete znát svůj bezpečnostní kód. Pokud jste kartu obdrželi přímo v práci, naleznete kód i další informace k registraci v dopise, který k ní byl přiložen. V případě, že byla karta zaslána přímo na Vaši domácí adresu, bezpečnostní kód pro registraci naleznete ve svém firemním e-mailu.
Pokud jste kartu dostali od svého zaměstnavatele a chcete se registrovat do Osobního účtu, potřebujete znát číslo karty a bezpečnostní kód. Na stránce www.sodexo-ucet.cz kliknete na “Jste tu poprvé?” a pak “Jsem uživatel“. Následně budete vyzván k zadání čísla karty. Máte-li Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD, zadáváte číslo, které vidíte na kartě. V případě, že máte Multi Pass CARD, je jedno, které z uvedených čísel zadáte. Po rychlém ověření čísla budete vyzváni k zadání bezpečnostního kódu a své e-mailové adresy. Na e-mail Vám bude odeslána zpráva s odkazem pro nastavení hesla k Vašemu účtu. Do Osobního účtu se přihlásíte uživatelským jménem (e-mailem zadaným při registraci) a heslem, které jste si nastavili.
V případě, že jsme Vám kartu doručili na domácí adresu, potřebujete k registraci do Osobního účtu znát pouze číslo karty. Poté Vám na Váš e-mal bude odeslán e-mail pro nastavení přístupového hesla. Vaši e-maliovou adresu musí zaměstnavatel uvést při objednávce. Zpráva, kterou dostanete obsahuje také uživatelské jméno pro přihlášení.
Při dalších přihlášeních již bezpečnostní kód nebudete potřebovat. Do kolonky uživatelské jméno vyplníte svou e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci. Pokud jste uživatelské jméno zapomněli, zjistit jej můžete při přihlašování do Osobního účtu v sekci Zapomenuté heslo – Zapomenuté uživatelské jméno.
Bezpečnostní kód není důležitý jen v době, kdy se potřebujete registrovat do Sodexo Osobního účtu, ale také pro případné změny prováděné přes infolinku. Pokud bezpečnostní kód ztratíte nebo zapomenete, můžete ho najít ve webové verzi přímo v Osobním účtu v sekci Nastavení uživatele – Nastavení zabezpečení. Pokud chcete najít bezpečnostní kód v mobilní aplikaci, klikněte na Více. Bezpečnostní kód naleznete hned pod svým jménem v horní části obrazovky. V případě, že používáte Cafeterii navštivte sekci Nastavení účtu. V případě, že jste se zatím neregistrovali do Osobního účtu a nejste uživatelem Cafeterie, je třeba se obrátit na HR oddělení vašeho zaměstnavatele.