Cluster image

Jak funguje zasílání výčetky a faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné?

Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit také vyplněnou výčetku. Ta je součástí každé faktury. Výčetku naleznete také v partnerském portálu Sodexo na www.sodexo-ucet.cz, kde ji můžete vyplnit online a vytištěnou poté přiložit k zásilce nebo ji vytisknout a vyplnit ručně.

Výčetka je pouze orientační, faktura je vystavena vždy na základě poukázek, které skutečně u nás na centrále napočítáme. Právě na jejich základě následně dojde k vystavení faktury, kterou vám uhradíme.

Pokud máte zájem o nastavení elektronické fakturace, navštivte partnerský portál Sodexo na www.sodexo-ucet.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 233 113 435.

Jakým způsobem reklamovat fakturu?

Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktur zasílejte e-mailem na adresu info.partner@sodexo.com. Prosíme, abyste vždy uvedli číslo faktury, které se reklamace týká, číslo smlouvy nebo IČ a předmět reklamace.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný platební terminál. Pro akceptaci vstupu na kartu AcitvePass...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na 

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kter...