Cluster image

Jak funguje zasílání výčetky anebo faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné?

Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit také vyplněnou výčetku. Ta je součástí každé faktury. Výčetku naleznete také v Partnerském portále, kde ji můžete vyplnit online a vytištěnou poté přiložit k zásilce nebo ji vytisknout a vyplnit ručně.

Výčetka je pouze orientační, faktura je vystavena vždy na základě poukázek, které skutečně u nás na centrále napočítáme. Právě na jejich základě je následně vystavena faktura, kterou vám uhradíme.

Pokud máte zájem o nastavení elektronické fakturace, navštivte Partnerský portál nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 233 113 435.

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný terminál. Pro akceptaci je nutné využít speciální čtečku, k...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace FlexiPass Card je možné stornovat transakci přímo v 

Jak reklamovat fakturu

Jakým způsobem reklamovat fakturu? Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktury zašlete e-mailem...

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card není nutné využívat speciální terminál společnosti Sod...