Cluster image

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adresa…)

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny potřebné dokumenty.

 

Jak při změně údajů postupovat?

Pokud došlo ke změně některého z důležitých údajů týkajících se vaší firmy, držte se prosím tohoto postupu:

  1. Vyberte níže dokument, který je určen pro změnu potřebného údaje.
  2. Vytiskněte dokument a vyplňte jej. (Pokud nemáte přístup k tiskárně, navštivte některé z našich Zákaznických center, kde můžete dokument přímo vyplnit a podat.)
  3. Oskenujte dokument zpět do svého počítače.
  4. Zašlete nám dokument na e-mailovou adresu info.klient@sodexo.com.

 

Oznámení o změně adresy doručení

Došlo ke změně adresy, na kterou vám máme doručovat zásilky? Dejte nám o tom vědět, aby se zásilka nezatoulala na neaktuální adresu.

 

Oznámení o změně bankovního účtu

Změnil se bankovní účet, který vaše firma využívá pro spolupráci se společností Sodexo? Neváhejte nás o změně kontaktovat, abychom mohli předejít případným nesrovnalostem v úhradách.

 

Změna nebo doplnění kontaktní osoby

Došlo ke změně kontaktní osoby pro naši vzájemnou spolupráci? Kontaktujte nás co nejdříve, aby mohla být změna údajů zanesena do naší databáze kontaktů.

Jak funguje Manažerský modul Sodexo?

Manažerský modul od Sodexo je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpověd...

Více info

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Více info

Jak objednat novou nebo náhradní kartu?

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Více info

Jak potvrdit převzetí karet?

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Více info

Jaké jsou způsoby platby a doručení?

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Více info

Jak stornovat objednávku?

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Více info

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku?

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál

Více info

DŮLEŽITÉ INFORMACE: Od 1. března 2022 budou uzavřena naše zákaznická centra v Praze a Brně. Připravili jsme pro vás návod, jak můžete dále postupovat při proplácení a nákupu poukázek zde.