Zákaznická centra jsou do odvolání zavřena. Jak postupovat?

Z nařízení Vlády České republiky jsou všechna naše Zákaznická centra do odvolání uzavřena. 

Otevřeme, jakmile to bude opět možné, ale zatím pro vás máme užitečné informace. 

 

Partneři a provozovny 

 

Pokud nemůžete čekat s proplacením vašich poukázek, zašlete nám je prosím na adresu Centrálního vyplácení spolu s vyplněnou VÝČETKOU:

 

Sodexo Pass Česká republika a.s. 

Oddělení centrálního vyplácení 

Palác Křižík – Radlická 2 

150 00  Praha 5 

 

Kde najdete výčetku? 

  1. Výčetku s předvyplněnou hlavičkou s vašimi údaji najdete po přihlášení do partnerském portálu Sodexo na adrese www.sodexo-ucet.cz v menu Výčetka, kde si ji můžete elektronicky vyplnit, nebo si ji stáhnout a vyplnit počty poukázek ručně. 
  1. Prázdnou výčetku k ručnímu vyplnění najdete pak také zde. 

 

Prosíme o trpělivost, budeme se snažit zpracovat v co nejkratším čase. 

Doufáme, že se situace co nejdříve uklidní a brzy se vrátíme ke standardnímu provozu. 

 

Klienti 

 

Pokud jste objednali poukázky s doručením přímo na Zákaznická centra, prosíme vyčkejte, budeme vás v nebližší době kontaktovat a domluvíme se s vámi na individuálním doručení. 

 

Pokud potřebujete poukázky zakoupit, objednávejte je prosím přes portál www.mojesodexo.cz a zvolte jiné metody doručení.  

 

Abyste se vyhnuli logistice s poukázkami, přejděte na naše karetní řešení. Více informací najdete na našem webu www.sodexo.cz V případě zájmu kontaktujte svého zástupce Sodexo. 

 

 

Omlouváme se za komplikace. 

Přejeme vám pevné zdraví a hodně sil k překonání tohoto obtížného období. 

 

Vaše Sodexo 

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×