Sodexo
mobilní aplikace

Vaši zaměstnanci mohou spravovat i čerpat benefity od Sodexo pohodlně a snadno ze svého mobilního telefonu.

Sodexo Osobní účet

Aplikace pro uživatele karetních produktů Sodexo pro volný čas, sport nebo stravování.

  • Jednoduchý přehled o vašich účtech Sodexo.
  • Speciální nabídky a další výhody na jednom místě.
  • Navigace do vybrané provozovny.

Mobilní platba

Aplikace určená pro platby digitálními benefity bez využití karty skrze technologie NFC.

  • Platba offline - není nutné, aby byl telefon připojen k internetu.
  • Možnost výběru karty pro platbu FPC/MPC/GPC.
  • Přihlášení pomocí biometrických údajů.

Chcete mít aktuální informace o nových službách? Přihlaste se k odběru našich novinek.

Po odeslání formuláře zpracujeme Vaše osobní informace za účelem vyřízení dotazu. Rozsah zpracování údajů

Často kladené otázky

Karty Sodexo Gastro Pass CARD nebo Multi Pass CARD i samotné stravné objednává zaměstnavatel – stejně jako papírové stravenky - přes Sodexo objednávkový portál mojeSodexo.cz. Volit můžete mezi doručením přímo do sídla vaší firmy nebo na adresy jednotlivých zaměstnanců. Připsání odpovídajícího stravného na jednotlivé kartové účty zaměstnanců zajistí Sodexo.
Před prvním použitím je nutné potvrdit převzetí karty. Pokud byla karta doručena zaměstnancům na soukromou adresu, je nutné, aby zaměstnanci potvrdili převzetí karty v Sodexo Osobním účtu nebo v Cafeterii. Tím je karta připravena k aktivaci první kontaktní platbou. Pokud karty dorazily k vám do firmy, je nutné před rozdáváním karet zaměstnancům potvrdit jejich převzetí skrze SPO. Při předání zaměstnancům je karta opět připravena k aktivaci. Pro aktivaci karty je nutné, aby první transakce s kartou proběhla kontaktním způsobem (zasunutím karty do platebního terminálu pro obě každou z nahraných částí – pokud je na Multi Pass CARD nahrána stravovací i volnočasová část, je nutné provést kontaktní platbu při aktivaci každé z těchto částí. Platby volnočasovou částí probíhají vždy kontaktním způsobem.) V rámci první kontaktní platby si zaměstnanci sami nastaví vlastní čtyřmístný PIN kód. PIN kód může být stejný nebo jiný pro obě části.
Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců (nové elektronické stravenky platí vždy od 1. září a ztrácejí platnost k 31. prosinci následujícího roku)

  • prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku
  • prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího
Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.
Ano, v tomhle ohledu se nic nemění – i u karty a elektronického stravného zůstává daňová výhodnost zachována.
Ano. Na kartě Multi Pass CARD můžete mít aktivní i jen jednu z nabízených části. V případě, že se později rozhodnete využívat i druhou část, může být okamžitě a jednoduše aktivována skrze objednávku v rámci SPO. Můžete například běžně poskytovat stravování přes kartu Multi Pass CARD a na Vánoce zaměstnancům přispět na volnočasové aktivity. Nemusíte vydávat další karty a prostředky jsou zaměstnancům okamžitě k dispozici na jedné kartě.

Nenašli jste co potřebujete vědět?

Podívejte se na všechny dotazy