Pluxee mobilní aplikace

Vaši zaměstnanci mohou spravovat i čerpat benefity od Pluxee pohodlně a snadno ze svého mobilního telefonu.

Mobilní aplikace Pluxee

Aplikace Pluxee účet

Aplikace pro uživatele karetních produktů Pluxee pro volný čas, sport nebo stravování.

  • Jednoduchý přehled o vašich účtech Pluxee.
  • Speciální nabídky a další výhody na jednom místě.
  • Navigace do vybrané provozovny našich partnerů..
  • Platba offline pomocí technologie NFC (pro Android, pro uživatele zařízení od Apple je k dispozici Apple Pay)
  • Možnost výběru karty Gastro, Flexi nebo Multibenefit pro platbu 
  • Přihlášení pomocí biometrických údajů.

Často kladené otázky

Jak můžu objednat karty a stravné pro své zaměstnance?

Karty Pluxee Gastro nebo Multibenefit i samotné stravné objednává zaměstnavatel – stejně jako papírové stravenky - přes Pluxee objednávkový portál order.pluxee.cz. Volit můžete mezi doručením přímo do sídla vaší firmy nebo na adresy jednotlivých zaměstnanců. Připsání odpovídajícího stravného na jednotlivé kartové účty zaměstnanců zajistí Pluxee.

Jak nastavit kartu Multibenefit (s doručením na domácí adresu zaměstnance) pro první platbu?

Pokud vám byla karta Multibenefit doručena na soukromou domácí adresu, je nutné, abyste potvrdili převzetí karty buď v Pluxee účtu nebo v Cafeterii. Karta Multibenefit může obsahovat jednu nebo obě benefitní karty podle výběru zaměstnavatele: Kartu Gastro pro stravování a kartu Flexi pro volnočasové aktivity.

Pro nastavení karty (nebo karet) pro první platbu postupujte následovně:

  1. Přihlaste se ke svému Pluxee účtu na adrese ucet.pluxee.cz.
  2. Přejděte do nabídky Účty > Stravování nebo Účty > Volný čas, klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte možnost „Aktivovat kartu“.
  3. Změňte stav karty na "K aktivaci". Tím bude vaše karta připravena k první platbě.

Při první platbě kartou Gastro i Flexi se ujistěte, že se jedná o kontaktní transakci. To znamená, že kartu fyzicky vložíte do terminálu. Během první transakce budete vyzváni k zadání vlastního čtyřmístného PIN kódu karty. PIN si volíte pro každou kartu zvlášť. Volba stejného nebo jiného PIN kódu pro obě karty je zcela na vás.

Jakou platnost mají elektronické benefity dobité na účty zaměstnanců?

Elektronické stravenky:

•    Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců.

•    Prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí do konce téhož roku.

•    Prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.

 

Volnočasový kredit:

•    Platnost volnočasového kreditu je až 24 měsíců.

•    Platnost je stanovena dohodou mezi zaměstnavatelem a společností Pluxee.

 

Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.

Informace o konci platnosti svých elektronických stravenek a volnočasového kreditu naleznete ve svém Pluxee účtu.

Je u stravenkové karty zachována daňová výhoda, jako je tomu u papírové stravenky?

Ano, v tomhle ohledu se nic nemění – i u karty a elektronického stravného zůstává daňová výhodnost zachována.

Mohu objednat karty Multibenefit, i když poskytujeme pouze stravování nebo volný čas?

Ano. Na kartě Multibenefit můžete mít aktivní i jen jednu z nabízených části. V případě, že se později rozhodnete využívat i druhou část, může být okamžitě a jednoduše aktivována skrze objednávku v rámci SPO. Můžete například běžně poskytovat stravování přes kartu Multibenefit a na Vánoce zaměstnancům přispět na volnočasové aktivity. Nemusíte vydávat další karty a prostředky jsou zaměstnancům okamžitě k dispozici na jedné kartě.

Nenašli jste co potřebujete vědět?

Podívejte se na všechny dotazy.