Pluxee Connect

Ještě bezpečnější přihlašování do účtu Pluxee

Pluxee Connect je náš nový systém správy dat uživatelů, klientů a partnerů. 

Pluxee Connect

Proč používat Pluxee Connect?

Tento nový způsob přihlašování zefektivní proces ověřování a zajistí vám bezpečný přístup k našim aplikacím. 

Zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech. Pluxee Connect je novým standardem pro bezpečné přihlašování k našim službám.

Pluxee mobilní platba

Jaké výhody přináší?

Rozšiřuje stávající možnosti platby stravenkovými kartami Pluxee o Apple Pay a přináší nové platební řešení pro telefony s operačním systémem Android.

Zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech.

Pluxee Connect

Využití Apple Pay díky Pluxee Connect

V první fázi se re-registrují uživatelé telefonů s operačním systémem iOS. Těm Pluxee Connect umožňuje využívat službu Apple Pay pro platbu kartou Gastro na iPhonu a Apple Watch.

Chcete využívat Apple Pay pro platbu stravenkovou kartou?
Vytvořte si Pluxee Connect účet.

Aplikace Pluxee Connect

Řešení pro telefony se systémem Android

V dalších fázích se re-registrují uživatelé telefonů se systémem Android. Pluxee Connect jim nabídne nové platební řešení, které je plně integrováno do mobilní aplikace Osobní účet a které nahradí stávající aplikaci Mobilní platba.

Nejčastější dotazy

Co je Pluxee Connect?

Je to nový systém pro správu dat uživatelů, klientů a partnerů, který zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech. Pluxee Connect představuje nový standard pro bezpečné přihlašování k našim službám a byl navržen tak, aby zefektivnil proces ověřování a zajistil vám bezpečný přístup k našim aplikacím.

Jaké výhody Pluxee Connect přináší?

Rozšiřuje stávající možnosti platby stravenkovými kartami Gastro a Gastro Pass CARD o Apple Pay a přináší nové platební řešení pro telefony s operačním systémem Android. Zároveň zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech.

Jakou změnu Pluxee Connect přináší?

Pro přihlašování pomocí Pluxee Connect je nezbytné provést převod současného Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobní účet) do Pluxee Connect. Aktuálně je použití přihlašování pomocí Sodexo Connect vyžadováno pro přihlášení do mobilní aplikace Pluxee Účet na telefonech s operačním systémem Android. Uživatelé zařízení s iOS musí přejít na Pluxee Connect, pokud chtějí využívat Apple Pay k placení kartou Gastro, nebo mohou nadále používat přihlašování pomocí stávajícího Pluxee Účtu.

Jak si vytvořit účet Pluxee Connect?

Účet Pluxee Connect si můžete založit na adrese ucet.pluxee.cz. V sekci přihlášení klikněte na kartu Pluxee Connect a založte si účet.

Zvolte "Vytvořit Pluxee Connect", pokud již účet Pluxee máte. Při registraci do Pluxee Connect budete požádání o zadání vašich aktuálních přihlašovacích údajů. Váš stávající účet Pluxee bude po úspěšném dokončení registrace propojen s účtem Pluxee Connect.

Pokud ještě nemáte účet Pluxee, zvolte možnost "Jste tu poprvé? Vytvořte si svůj nový účet!".

Musím si povinně vytvořit účet Pluxee Connect?

Pro aktivaci a používání karet Pluxee na platebních terminálech není nezbytné mít vytvořený účet Pluxee Connect.

Uživatelům telefonů se systémem iOS, kteří chtějí využívat Apple Pay na svém iPhonu nebo Apple Watch pro platby svou kartou Gastro, doporučujeme vytvořit si účet Pluxee Connect.

Uživatelům telefonů se systémem Android, doporučujeme vyčkat s re-registrací do Pluxee Connect, dokud vám nebude nabídnuta možnost stáhnout si z Obchod Play novou verzi aplikace Osobní účet s přihlášením přes Pluxee Connect.

Aby byl zajištěn bezproblémový přechod pro všechny uživatele, bude distribuce aplikace probíhat postupně s odstupem přibližně jednoho měsíce.

Lze použít pro Pluxee Connect stejnou emailovou adresu jako v Pluxee účtu?

Ano, pro založení účtu Pluxee Connect můžete použít shodnou emailovou adresu, jako pro přihlášení do vašeho Pluxee účtu.

Proč je nutné ověřovat emailovou adresu a telefonní číslo?

Potvrzením emailové adresy a telefonního čísla si Pluxee ověřuje, že jste to skutečně vy, kdo zakládá účet, a zabraňuje tak zneužití vaší identity.

V případě ztráty přístupu k účtu, například zapomenutého hesla, slouží ověřená emailová adresa a telefonní číslo jako záchranná možnost pro obnovu účtu a zajištění, že jste to opravdu vy, kdo žádá o obnovu.

Jaké přihlašovací údaje mám použít pro přihlášení do Pluxee účtu?

Máte-li již vytvořený Pluxee Connect účet propojený se Pluxee účtem, přihlaste se pomocí Pluxee Connect přihlašovacích údajů.

Na novém zařízení se přihlaste zadáním uživatelského jména (vaše emailová adresa) a kódu pro ověření, který obdržíte na registrovanou emailovou adresu. Pro následná přihlášení na stejném zařízení zadejte uživatelské jméno a heslo.

Po Pokud dosud nemáte vytvořený účet Pluxee Connect, můžete se přihlásit do svého Pluxee účtu jako obvykle. Stačí zadat přihlašovací údaje pro svůj Sodexo účet.

Chci používat Apple Pay pro stravenkovou kartu Pluxee. Musím mít Pluxee Connect?

Ano, pro přidání stravenkové karty do Apple Peněženky je nezbytné mít Pluxee Connect účet. Karta Gasto nelze do Apple Peněženky přidat, pokud nemáte propojený svůj stávající účet Pluxee s účtem Pluxee Connect.

Lze přidat stravenkovou kartu do Apple Pay bez vytvoření Pluxee Connect účtu?

Pro přidání stravenkové karty do Apple Pay je nutné mít vytvořený Pluxee Connect účet a aktivní kartu Gastro. V opačném případě bude žádost o přidání karty zamítnuta.

Jak si změním heslo k účtu Pluxee Connect?

Při přihlášení zvolte možnost "Zapomněl jsem heslo". Na váš e-mail vám bude zaslán ověřovací kód, s jehož pomocí si můžete nastavit nové heslo. Z bezpečnostních důvodů nesmí být nové heslo totožné s posledními třemi hesly.

Mohu si změnit email pro přihlášení do Pluxee Connect?

Nejprve se přihlaste do svého Pluxee účtu pomocí Pluxee Connect přihlašovacích údajů. Klikněte na svůj profil v pravém horním rohu a vyberte účet Pluxee nastavení. Poté přejděte na Pluxee Connect nastavení a zvolte záložku Zabezpečení. Zde přidejte druhou emailovou adresu a potvrďte její přidání zadáním ověřovacího kódu. Nakonec můžete nově přidanou adresu nastavit jako primární a původní emailovou adresu odebrat.

Nenašli jste co potřebujete vědět?

Zákaznická podpora

Máte dotaz nebo připomínku? Obraťte se na naši zákaznickou infolinku:
233 113 435 (Po–Pá 8.00–17.00).