Teď můžete své zaměstnanecké benefity od Sodexo spravovat i čerpat moderně ze svého mobilu. Platit s ním můžete pohodlně na všech bezkontaktních terminálech v partnerské síti Sodexo!
S aplikací Osobní účet můžete spravovat zaměstnanecké benefity - stravenkovou kartu Gastro Pass CARD i volnočasovou kartu Flexi Pass CARD.
Aplikace podporuje i kartu Multi Pass CARD, která spojuje obě výše uvedené karty na jednom nosiči.
Přihlásit do aplikace se můžete PINem, nebo otiskem prstu.
Máte kontrolu nad zůstatkem všech svých karetních účtů od Sodexo na jednom místě a účty můžete jednoduše přepínat.
Aplikace Mobilní platba vyžaduje povolení k uskutečňování telefonních hovorů proto, aby virtuální karty pevně svázala s konkrétním zařízením (prostřednictvím tohoto souhlasu aplikace získává informaci o IMEI telefonu). Tento souhlas neznamená, že by aplikace reálně uskutečňovala telefonní hovory. Aplikace nemá přístup k seznamům nebo záznamům telefonních hovorů, ani ke kontaktům.
Do mobilní aplikace Osobní účet se přihlásíte pomocí svých přihlašovacích údajů, které využíváte pro vstup do www.sodexo-ucet.cz. Pozor: První přihlášení do Sodexo Osobního účtu musí proběhnout přes webový prohlížeč na vašem počítači, až následně můžete využívat aplikaci.
PIN kód do aplikace si nastavujete při prvním přihlášení. Je to 4místný kód, který si volíte sami. Tento PIN kód může být shodný s PINem karty, z bezpečnostního hlediska ale doporučujeme zvolit jiný kód.
Ano, aplikace vám umožňuje volit si mezi jednotlivými zaměstnavateli, a mít tak přehled o všech vašich benefitech.
Pokud jste držitelem alespoň jedné karty od Sodexo (Gastro Pass CARD, Flexi Pass CARD nebo Multi Pass CARD), aplikace je určená pro vás. V případě, že jste držitelem vícero karet, budete mít všechny informace o nich přehledně na jednom místě.
Aplikace Osobní účet je dostupná pro všechny telefony s operačním systém Android i iOS.
Z bezpečnostních důvodů vás aplikace po delším čase neaktivity automaticky odhlásí. Díky možnosti zvolit si zrychlené přihlášení pomocí otisku prstu nebo 4místním PIN kódem nemusíte pokaždé zadávat svoje přihlašovací jméno a heslo.
Aplikace Osobní účet je určena pro uživatele karetních produktů společnosti Sodexo.
Při přihlášení do aplikace máte možnost zvolit „Zapomenuté heslo“. Budete automaticky přesměrováni na stránku, kde si můžete nastavit heslo nové.
První aplikace na českém trhu, se kterou můžete za benefity platit kartou v mobilním telefonu.
Do aplikace můžete nahrát karty Gastro Pass CARD, Flexi Pass CARD i Multi Pass CARD.
Všechny karty od Sodexo máte na jednom místě, stačí si jen vybrat kartu, kterou chcete platit.
Přihlásit do aplikace se můžete PINem, nebo otiskem prstu.
Aplikace Mobilní platba vyžaduje povolení k uskutečňování telefonních hovorů proto, aby virtuální karty pevně svázala s konkrétním zařízením (prostřednictvím tohoto souhlasu aplikace získává informaci o IMEI telefonu). Tento souhlas neznamená, že by aplikace reálně uskutečňovala telefonní hovory. Aplikace nemá přístup k seznamům nebo záznamům telefonních hovorů, ani ke kontaktům.
Pokud jste konfirmační SMS kód neobdrželi, zkontrolujte si, prosím, nastavení telefonního čísla pro bezpečnostní SMS ve svém Sodexo Osobním účtu (www.sodexo-ucet.cz) v sekci Nastavení a dále v Nastavení zabezpečení. Pokud je telefonní číslo nesprávné nebo je pole prázdné, vyplňte jej a registraci karty proveďte znovu.
Před platbou se přihlaste do aplikace a zvolte kartu, kterou chcete zaplatit. Následně už jen přiložte telefon k platebnímu terminálu a vyčkejte na potvrzení o uskutečněné platbě. U platby aplikací od vás terminál nebude vyžadovat zadání PINu. Placení mobilní aplikací není o nic složitější než placení platební kartou.
Pro registraci karty budete potřebovat její číslo a datum expirace. Oba tyto údaje najdete na své kartě (ať už se jedná o Gastro Pass CARD, Flexi Pass CARD nebo Multi Pass CARD). Číslo karty je 16místné, datum expirace ve formátu MM/RR. Po zadání těchto údajů vyčkejte, prosím, na 4místný SMS kód, který následně zadejte pro dokončení registrace. SMS kód bude odeslán na telefonní číslo pro zabezpečení, které si, prosím, nastavte ve svém Sodexo Osobním účtu (www.sodexo-ucet.cz) v sekci Nastavení a dále v Nastavení zabezpečení. Pro využívání aplikace musíte také provést změnu v nastavení telefonu; nastavte si, prosím, aplikaci Mobilní platba jako primární platební metodu.
Pro operační systém iOS aplikace není dostupná. Příčinou je technologická bariéra. Společnost Apple u iPhonů NFC platby mimo vlastní službu Apple Pay třetím stranám nepovoluje.
Přístupové heslo do aplikace si nastavujete při prvním přihlášení. Je to 4místný kód, který si volíte sami. Přístupový kód může být shodný s PINem karty, z bezpečnostního hlediska ale doporučujeme zvolit jiné heslo.
Aplikací zaplatíte na všech partnerských místech, které přijímají karetní produkty Sodexo (GPC, FPC) a jsou vybaveny platebním terminálem, který podporuje bezkontaktní platby. Mobilní aplikace se tedy chová jako bezkontaktní platební karta. Platební terminál tudíž není nutné nijak nastavovat, je automaticky připraven přijmout vaši platbu mobilní aplikací.
Do aplikace Sodexo Mobilní platba si můžete registrovat Gastro Pass CARD (GPC) a Flexi Pass CARD (FPC). Pokud vlastníte Multi Pass CARD, musíte si obě její části (GPC a FPC) registrovat samostatně. V mobilní aplikaci poté uvidíte dvě virtuální karty a při každé platbě si budete vybírat, kterou z nich budete platit; ve stravenkové provozovně kartou GPC, ve volnočasové kartou FPC.
Ano, toto je možné. Aplikace Mobilní platba funguje samostatně a nezávisle od aplikace Osobní účet. Ke správě svého účtu můžete kromě mobilní aplikace Osobní účet využívat webové rozhraní přes https://sodexo-ucet.cz/.
Nemusíte. Kvůli bezpečnosti jsme ale počet plateb bez přístupu na internet omezili na 5. Poté se budete muset opět připojit na internet, ať už na Wi-Fi nebo prostřednictvím mobilních dat. Následně můžete ale znovu platit i bez připojení na internet.
Telefonní číslo pro bezpečnostní SMS si můžete nastavit jenom přes rozhraní svého webového prohlížeče na www.sodexo-ucet.cz v sekci Nastavení a dále v Nastavení zabezpečení.
Aplikace Sodexo Mobilní platba je určena pro všechny mobilní telefony s operačním systémem Android, které jsou zároveň vybaveny NFC technologií.
Aplikace Mobilní platba vyžaduje povolení k uskutečňování telefonních hovorů proto, aby virtuální karty pevně svázala s konkrétním zařízením (prostřednictvím tohoto souhlasu aplikace získává informaci o IMEI telefonu). Tento souhlas neznamená, že by aplikace reálně uskutečňovala telefonní hovory. Aplikace nemá přístup k seznamům nebo záznamům telefonních hovorů, ani ke kontaktům.
Operační systém Android s funkcí čtečky otisku prstu váš otisk prstu ukládá v paměti telefonu. V případě odcizení telefonu by mohlo dojít k zneužití tohoto údaje a zneužití samotné aplikace.
Aplikaci můžete využívat v celé síti provozoven, které přijímají ActivePass kartu. Jednoduše si v aplikaci vyberete aktivitu, obsluha vám potvrdí vstup a je to.
Abyste předešli problémům s GPS nebo s datovým přenosem uvnitř budovy, je lepší zaregistrovat vstup těsně před samotnou návštěvou provozovny. Nemusíte se bát, žádost o vstup má platnost několik minut.
Vstup musíte registrovat v bezprostřední vzdálenosti od provozovny.
Pokud se vám nedaří registrovat vstup přes mobilní aplikaci, použijte prosím kartu a dejte nám vědět na +420 233 113 435 nebo na info@activepass.cz. Případně můžete ActivePass využít v jiné provozovně.
Mobilní aplikaci si můžete zdarma stáhnout ke svému předplatnému ActivePass.
Do aplikace se přihlásíte svými přihlašovacími údaji jako do Sodexo Osobního účtu. Pokud ještě nemáte svůj účet, vytvořte si jej na Sodexo-ucet.cz přes odkaz „Jste tu poprvé?“
Váš telefon musí mít aktivní přístup k internetu a při používání aplikace zapnuté polohové služby.
Při návštěvě provozovny vyberete v aplikaci její profil, zvolíte aktivitu a vše potvrdíte tlačítkem „Registrovat vstup”.
Zjistíte v profilu partnera na webu www.activepass.cz.