Cluster image

Co je to Sodexo e-platba?

Sodexo e-platba je mobilní aplikace, která umožňuje akceptaci stravenkových karet Gastro Pass CARD včetně plateb z aplikace Mobilní platba Sodexo. Aplikace je vyvinuta pro NFC zařízení s operačním systémem Android.

 

Co potřebujete pro přijímání plateb skrze aplikaci Sodexo e-platba?

  1. Uzavřenou smlouvu o akceptaci

Abyste mohli jakýmkoli způsobem akceptovat karty Sodexo Gastro Pass CARD, je nutné mít uzavřenou smlouvu se Sodexo o akceptaci příslušné karty. Svůj zájem můžete vyjádřit skrze jednoduchý formulář. Stačí jen vyplnit potřebné údaje, zvolit příslušný produkt, který chcete akceptovat, a vyčkat, až se Vám ozve někdo z našeho obchodního týmu.

  1. Zařízení s NFC čipem

Pro využívání mobilní aplikace Sodexo e-platba je nutné mít k dispozici zařízení s NFC čipem a operačním systémem Android 4.4 a vyšší. Nezáleží na tom, jestli se bude jednat o mobilní telefon nebo tablet. Během přijímání je nutné mít zařízení připojené k internetu.

  1. Nainstalovanou a aktivovanou aplikaci Sodexo e-platba

Abyste mohli aplikaci využívat, je samozřejmě nutné mít ji do příslušného zařízení staženou. Získat ji můžete zcela zdarma v obchodě Google Play.

 

Jak aplikaci aktivovat?

  1. Po stažení aplikace z obchodu Google Play otevřete partnerský portál a přihlaste se s pomocí svých přihlašovacích údajů. Více informací o prvním přihlášení do partnerského portálu naleznete ZDE.
  2. Na horní liště v záložce Informace o smlouvě zvolte Akceptační zařízení.
  3. Klikněte na zelené tlačítko „Přidat zařízení“ v pravé straně obrazovky.
  4. Po načtení stránky „Nové zařízení“ zvolte v Typ zařízení „Aplikace“. Do pole „Kód zařízení“ vložte červené číslo z mobilní aplikace a kontaktní e-mail, na který vám budou po ověření zaslány další informace. Ty vám dorazí do dvou pracovních dnů od kliknutí na tlačítko „Přidat zařízení“.
  5. Po doručení informačního e-mailu s Heslem a ID terminálu si v mobilní aplikaci nastavíte pokladnu (tedy informace, které zákazníci uvidí na účtence), a můžete začít přijímat karty Sodexo skrze mobilní aplikaci e-platba.

Tip: V případě, že neobdržíte informační e-mail s Heslem a ID terminálu do dvou pracovních dnů, kontaktujte, prosím, naši Infolinku na telefonním čísle 233 113 435 nebo na e-mailové adrese info.partner@sodexo.com.

Jak dosáhnout 0% provize z proplácení stravenek?

Pro partnery, kteří přijímají stravovací benefity od Sodexo, přinášíme alternativní možnosti proplácení s výrazně nižší provizí. Stačí své finanční prostředky z ...

Co je to Querko?

Qerko je mobilní aplikace, díky které můžete svo...

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný platební terminál. Pro akceptaci vstupu na kartu AcitvePass...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na 

Jak funguje zasílání výčetky a faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál? Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kter...