Cluster image

Jak funguje Manažerský modul Sodexo?

Manažerský modul od Sodexo je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpovědní (nejen) za příslušný úsek, čímž mohou efektivně motivovat své podřízené k zvýšení produktivity práce.

 

Jak Manažerský modul funguje?

Firma, která využívá Cafeterii a dává svým zaměstnancům volnočasové benefity, si v prvním kroku stanoví rozpočet pro své manažery. Tím jim umožní v rámci Cafeterie delegovat stanovenou částku na jejich podřízené podle toho, jak uznají za vhodné. Manažer tak získá jednoduchý nástroj pro motivaci nejen svého týmu. V případě, že se jeho kolegovi povede úspěšně dokončit projekt nebo splnit stanovený cíl, může ihned pomocí pár kliknutí v benefitním portále s volnočasovými body poslat dotyčnému odměnu. Bez zdlouhavých schvalovacích procesů a zbytečné administrativy. Manažer tak může okamžitě ocenit dobře odvedenou práci a zvyšovat motivaci zaměstnanců při dalších činnostech.

 

Jaké jsou výhody tohoto nástroje oproti tomu, když by se firma rozhodla poslat zaměstnancům peníze rovnou na účet k výplatě?

Rozhodne-li se firma pro běžnou peněžní odměnu, tak ji její zaměstnanci zaznamenají s další výplatou, tedy až za měsíc. Stanovená částka navíc podlehne zdanění – například z 1000 Kč uvidí zaměstnanec na účtu pouze 690 Kč. Oproti tomu odměna udělená prostřednictvím Manažerského modulu dorazí zaměstnanci téměř ihned a obdrží ji v celé výši v benefitních bodech. Ty může uplatnit na celou řadu produktů a služeb od kultury, přes sport, vzdělávání, dovolenou až po zdraví. Další velkou výhodou je, že manažer může dotyčného pochválit za konkrétní odvedený projekt. Podřízenému totiž přijde i individuálně otextovaný email, kde může manažer svou pochvalu či poděkování blíže specifikovat.

 

Pro které firmy je Manažerský modul vhodný?

Tento nástroj doporučujeme firmám, které zaměstnávají více než 50 lidí a záleží jim na tom, aby se jejich zaměstnanci cítili dostatečně oceněni. Spokojenost a pocit, že dobře odvedená práce nebyla přehlédnuta, jsou pro motivaci zaměstnance klíčové.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Více info

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Více info

Jak objednat novou nebo náhradní kartu?

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Více info

Jak potvrdit převzetí karet?

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Více info

Jaké jsou způsoby platby a doručení?

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Více info

Jak stornovat objednávku?

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Více info

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku?

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál

Více info

DŮLEŽITÉ INFORMACE: Od 1. března 2022 budou uzavřena naše zákaznická centra v Praze a Brně. Připravili jsme pro vás návod, jak můžete dále postupovat při proplácení a nákupu poukázek zde.