Cluster image

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál?

Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kterými spoluprcujeme – tedy ČSOB, Raiffeisenbank, Komerční banka, Česká spořitelna, UniCredit Evo payments h-payment, First Data a O2.

Pro akceptaci stravenkové karty Gastro Pass CARD nabízíme jako alternativu nebo pomocníka při rozvozu vlastní aplikaci Sodexo ePlatba pro NFC zařízení s operačním systémem Android. Stáhnout si ji můžete zde.

Produktem, pro jehož přijímání potřebujete speciální zařízení, je ActivePass, karta určená pro aktivní trávení volného času. Čtečku potřebnou pro přijímání ActivePassu od nás dostanete při uzavření smlouvy na přijímání tohoto produktu. Pokud by vám čtečka přestala fungovat, stačí se obrátit na naši infolinku a my vám rychle dopravíme novou.

 

Máte nový terminál?

Pokud se chystáte změnit svůj terminál nebo jste jej již změnili, zašlete nám prosím obratem jeho TID číslo, číslo smlouvy a adresu umístění (pouze v případě, kdy spravujete více provozoven) na adresu info.partner@sodexo.com. Nový terminál si můžete jednoduše nastavit také v partnerském portálu Sodexo na www.sodexo-ucet.cz.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný platební terminál. Pro akceptaci vstupu na kartu AcitvePass...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na 

Jak funguje zasílání výčetky a faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...