Cluster image

Jak objednat nebo změnit terminál?

Kde objednat terminál?

Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kterými spolupracujeme – tedy ČSOB, Raiffeisenbank, Komerční banka, Česká spořitelna, UniCredit Evo payments h-payment, First Data a O2.

Pro akceptaci stravenkové karty Gastro Pass CARD nabízíme jako alternativu nebo pomocníka při rozvozu vlastní aplikaci Sodexo ePlatba pro NFC zařízení s operačním systémem Android. Stáhnout si ji můžete zde.

 

Máte nový terminál?

Pokud se chystáte změnit svůj terminál nebo jste jej již změnili, zašlete nám prosím obratem jeho TID číslo, číslo smlouvy a adresu umístění (pouze v případě, kdy spravujete více provozoven) na adresu info.partner@sodexo.com. Nový terminál si můžete jednoduše nastavit také v partnerském portálu Sodexo na www.sodexo-ucet.cz.

Jak dosáhnout 0% provize z proplácení stravenek?

Pro partnery, kteří přijímají stravovací benefity od Sodexo, přinášíme alternativní možnosti proplácení s výrazně nižší provizí. Stačí své finanční prostředky z ...

Více info

Co je to Qerko?

Qerko je mobilní aplikace, díky které můžete svo...

Více info

Co je to Sodexo e-platba?

Sodexo e-platba je mobilní aplikace, která umožňuje akceptaci stravenkových karet Gastro Pass CARD včetně plateb z aplikace Mobilní platba Sodexo. Aplikace je vy...

Více info

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Více info

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace Flexi Pass Card je možné stornovat transakci přímo v partnerském portálu Sodexo na 

Více info

Jak funguje zasílání výčetky a faktury?

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...

Více info