Cluster image

Jak objednat nebo změnit terminál

Kde objednat terminál?

Pro přijímání karet Gastro Pass Card, Flexi Pass Card ani Multi Pass Card není nutné využívat speciální terminál společnosti Sodexo. Standartní terminál můžete objednat u poskytovatelů, se kterými spolupracujeme – tedy ČSOB, Raiffeisenbank, Komerční banka, Česká spořitelna, UniCredit Evo payments h-payment, First Data a O2.

Pokud jste svůj terminál již změnili, zašlete nám prosím jeho TID číslo, číslo smlouvy a adresu umístění (pouze v případě, kdy spravujete více provozoven) na adresu info.partner@sodexo.com

A co ActivePass?

Jediným produktem, pro jehož přijímání potřebujete speciální zařízení, je ActivePass Card, karta určená pro aktivní trávení volného času. Čtečku potřebnou pro přijímání ActivePassu od nás dostanete při uzavření smlouvy na přijímání tohoto produktu. Pokud by vám čtečka přestala fungovat, stačí se obrátit na naši infolinku a my vám rychle dopravíme novou.

Jak akceptovat ActivePass

Zařízení pro akceptaci Vstup na aktivitu s ActivePass Card není možné akceptovat přes běžný terminál. Pro akceptaci je nutné využít speciální čtečku, k...

Jak stornovat transakci

Kde stornovat transakci? V případně akceptace FlexiPass Card je možné stornovat transakci přímo v 

Jak reklamovat fakturu

Jakým způsobem reklamovat fakturu? Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktury zašlete e-mailem...

Jak funguje zasílání výčetky anebo faktury

Kdy je zasílání výčetky nutné? Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit...