Cluster image

Jak potvrdit převzetí karet

Jak potvrdit převzetí objednávky?

Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu mojesodexo.cz v záložce Karty – Karetní zásilky. Zde zadáte číslo a kód zásilky, které jsou uvedeny v dodacím listu – ten jsme vám zaslali jako součást zásilky. Pokud již dopis nemáte, kontaktujte nás telefonicky na 233 113 435 nebo e-mailem na info.klient@sodexo.com.

Karetní zásilku doručenou na adresu zaměstnance si zaměstnanec potvrdí ve svém osobním účtu na stránkách sodexo-ucet.cz v detailu dané karty.

Z důvodu ochrany karet před zneužitím není bez potvrzení zásilky a změny stavu karet na „K aktivaci“ možné karty používat.

Jak účtovat benefity?

Ať už vaše firma benefity přijímá nebo poskytuje svým zaměstnancům, připravili jsme pro vás návod, jak naše produkty účtovat. Pro...

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Jak objednat novou nebo náhradní kartu

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Jaké jsou způsoby platby a doručení

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Jak stornovat objednávku

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál