Cluster image

Jak potvrdit převzetí karet

Jak potvrdit převzetí objednávky?

Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu mojesodexo.cz v záložce Karty – Karetní zásilky. Zde zadáte číslo a kód zásilky, které jsou uvedeny v dopise – ten jsme vám zaslali jako součást zásilky. Pokud již dopis nemáte, kontaktujte nás telefonicky na 233 113 435 nebo e-mailem na info.klient@sodexo.com.

Karetní zásilku doručenou na adresu zaměstnance si zaměstnanec potvrdí ve svém osobním účtu na stránkách sodexo-ucet.cz v detailu dané karty.

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Jak objednat novou nebo náhradní kartu

Jak objednat novou kartu? Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo dopl...

Jaké jsou způsoby platby a doručení

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Jak stornovat objednávku

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál