Cluster image

Jak objednat novou nebo náhradní kartu?

Jak objednat novou kartu?

Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo doplnit do excelovské tabulky, přes kterou kredit objednáváte pravidelně.

 

Jak objednat náhradní kartu?

Náhradní karta se objednává přímo v karetním účtu daného zaměstnance. Pokud si o novou kartu zaměstnanec zažádá přes Sodexo účet, bude v jeho karetním účtu žádost, kterou stačí schválit. Nová karta pak bude čekat v Košíku na dokončení objednávky.

Pokud o novou kartu zažádáno nemá, stačí kliknout na Objednat novou kartu a opět dokončit samostatnou objednávku nebo kartu objednat současně s dobitím kreditu.

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku?

Kde mohu spravovat své objednávky? Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál

Více info

Jaké jsou způsoby platby a doručení?

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.   Způsob platby: Při volbě platby máte na výběr ze tří ...

Více info

Jak potvrdit převzetí karet?

Jak potvrdit převzetí objednávky? Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu

Více info

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adr...

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny p...

Více info

Jak funguje Manažerský modul Sodexo?

Manažerský modul od Sodexo je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpověd...

Více info

Jak stornovat objednávku?

Kde mohu stornovat objednávku? Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu info.klient@sodexo...

Více info

Pak si přečtěte naši příručku, kde najdete spoustu praktických rad a inspirace.

Chcete, aby vaše firma efektivně rostla?