Navýšení prodeje pneumatik ve velkoobchodech a servisech

Automotive

S jakým problémem se klient potýkal?

Výrobce značkových pneumatik se potýkal s poklesem prodeje pneumatik do velkoobchodů a autoservisů. Cílem bylo najít vhodné nástroje k podpoře prodeje na těchto místech.

Dárek případová studie

Jak jsme našli řešení?

Podívali jsme se s klientem na vyhodnocení distribuce pneumatik v posledním období.

Navrhli jsme klientovi motivační soutěž pro odběratele.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

Navrhli jsme klientovi uspořádat časově omezenou akci. Za každou objednávku pneumatik v období trvání akce sbírají odběratelé body. Po ukončení akce získají účastníci odměny dle celkového počtu nasbíraných bodů. Odměny tvořily jak věcné ceny (např.: elektronika), tak i Pluxee Dárek.

Kromě navýšení odběru pneumatik až o 30 % touto akcí klient podpořil budování vztahů se svými odběrateli. Měla i pozitivní dopad na celkové vnímání značky.

Další příklady

Jak Dárek pomohl našim klientům

Karta motivace manažerů prodejen

Motivace manažerů prodejen

FMCG

Karta motivace manažerů prodejen

Vzdělávání a motivace prodejců

Stavební průmysl

Karta zvýšení spokojenosti zákazníků

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Pojišťovnictví

Karta motivace poradců k sjednávání úvěrů

Motivace poradců k sjednávání úvěrů

Finanční sektor

Karta hromadné dopravy

Motivace zákazníků k využívání dopravy

Doprava

Úvodní fotka retence odběratelů

Odměňování odběratelů

Agro

Karta navýšení prodeje pneumatik

Navýšení prodeje pneumatik

Automotive