Retence odběratelů

AGRO

S jakým problémem se klient potýkal?

Distributor osiv působící na evropském trhu včetně České republiky připravoval retenční program pro svoje odběratele. Chtěl implementovat funkční věrnostní program, který by pomohl upevnění vztahu s odběrateli.

Dárek případová studie

Jak jsme našli řešení?

S klientem jsme probrali jeho očekávání a parametry věrnostní programu.

Navrhli jsme klientovi využití Pluxee Dárek.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

S klientem jsme implementovali věrnostní program, který odběratele odměňoval za každou objednávku splňující dané parametry. Odběratel obdržel se svou objednávkou Pluxee Dárek v předem stanovené výši.

Klientovi se tímto krokem podařilo udržet odběratele, kteří zvažovali ukončení spolupráce. Věrnostní program měl zároveň pozitivní dopad na vztahy mezi distributorem a odběrateli.

Další příklady

Jak Dárek pomohl našim klientům

Karta motivace manažerů prodejen

Motivace manažerů prodejen

FMCG

Karta motivace manažerů prodejen

Vzdělávání a motivace prodejců

Stavební průmysl

Karta zvýšení spokojenosti zákazníků

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Pojišťovnictví

Karta motivace poradců k sjednávání úvěrů

Motivace poradců k sjednávání úvěrů

Finanční sektor

Karta hromadné dopravy

Motivace zákazníků k využívání dopravy

Doprava

Úvodní fotka retence odběratelů

Odměňování odběratelů

Agro

Karta navýšení prodeje pneumatik

Navýšení prodeje pneumatik

Automotive